اولین جلسه هم اندیشی کنکور 95 برگزار شد

طبق اطلاع رسانی قبلی انجام شده توسط دانش آموزان همکار کمیته دانش پژوهان، اولین گردهمایی دانش آموزان پشت کنکوری، دوشنبه شب ششم مهرماه 94 حوالی ساعت 9 شب در دفتر کمیته دانش پژوهان برگزار شد. در آغاز برنامه حاضرین در مورد آمار کنکوری های امسال در خور و همچنین نحوه ی تکمیل لیست داوطلبین امسال به تبادل نظر پرداختند. و سپس در مورد سایر مسائل کنکور و امکانات موجود در خور و لار جهت استفاده ی داوطلبین به گفتگو نشستند. ماحصل جلسه به شرح زیر بود:

– پشت کنکوری ها با توجه به فرصت حدود 8 ماهه ی باقیمانده تا کنکور، ضمن مشخص کردن منابع هر رشته حجم مطالب مورد نیاز جهت مطالعه را با توجه به توانایی های خود بررسی کنند. و مقرر شد از هر رشته یکی از اعضای گروه واتساپ “کنوری های 95” منابع کنکور آن رشته و همچنین ضرایب دروس را برای سایر اعضای گروه ارسال کند.
– در خصوص تأثیر 25 درصدی معدل سال سوم و تأثیر مثبت 5 درصدی دروس هماهنگ کشوری در دوره پیش دانشگاهی در کنکور 95 و 96 توضیحاتی داده شد.
– مقرر شد سایر داوطلبین کنکور امسال را نیز به گروه واتساپ کنکوری های 95 دعوت کنند.
– در مورد نحوه ی استفاده از فضاهای مطالعاتی در خور و لار بحث شد که 6 کتابخانه از لار معرفی شد (کتابخانه های: حضرت سکینه، مسجد امام جعفر صادق، کتابخانه عمومی شهرجدید، کتابخانه واقع در ضلع شمالی هنرستان ابوذر غفاری و حسینه اعظم شهرقدیم) و همچنین مقرر گردید جلال جمالی و انور اسماعیلی طی هماهنگی با هیئت امنای مساجد، فضاهای مطالعاتی موجود در مساجد حضرت فاروق اعظم و حضرت عثمان ذوالنورین را جهت استفاده پشت کنکوری ها، بخصوص در زمستان آماده کنند.
– بعد از بحث و تبادل نظر در مورد روشهای استفاده از تکنیک های مطالعه و همچنین استفاده از تجارب دیگران، مقرر شد در صورت تقاضای داوطلبین، از مشاوران مجرب شهرستان جهت مشاوره، و همچنین از دانشجویانی که طی دو سال اخیر در کنکور شرکت کرده اند و موفق شده اند، استفاده شود. و همچنین داوطلبین، در جلسات انجمن فارغ التحصیلان سمپاد لارستان شرکت کنند.
– در این جلسه پیشنهاد شد که بصورت ماهیانه جلساتی جهت تبادل تجارب خودِ داوطلبین امسال با همدیگر تشکیل شود، تا مشکلاتی که داوطلبین در حین مطالعه و در مسیر کنکور با آن مواجه می شوند، با هم اندیشی همدیگر رفع گردد.
– در ادامه جلسه در مورد اهمیت تغذیه و خواب به موقع برای کنکوری ها نیز بحث شد.
–  پایان جلسه نیز به معرفی کلی کتابخانه تخصصی کمیته دانش پژوهان، و معرفی فهرست وار تعدادی از کتابهای ویژه کنکوری ها در کتابخانه، و همچنین معرفی پوسترهای خاص کنکوری ها (موجود در دفتر کمیته جهت فروش) اختصاص یافت.

– این جلسه بعد از حدود 2 ساعت هم نشینی به پایان رسید.

حاضرین درجلسه اول به تفکیک رشته:
خلیل انجام (مدیر گروه واتساپ کنکوری های 95)، عبداله فروتن، محمد پشت کوهی، عامر صادقی و صابر عزمی (تجربی)
جلال باقرزاده، حمزه باقرزاده (ریاضی – فیزیک)
محمد صالحی (انسانی)
خالد جمالپور (برق – فنی)
کیانوش عزیزی (تاسیسات – فنی)
شهرام صالحی (مسئول کمیته) – جلال جمالی و انور اسماعیلی (عضو کمیته و مسئول هماهنگی کنکوری های 95)

به امید موفقیت دانش آموزان همشهری در کنکور 95

KONKUR95-2KONKUR95-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.