آخرین مطالب

اطلاعیه عمومی شماره 81 – آگهی استخدام بانک صادارت

بانک صادرات ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در تعدادی از استان‌ها از جمله استان فارس برای تصدی در شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار) ، از داوطلبان مرد واجد شرایط به شرح زیر بر اساس ضوابط آیین‌نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون علمی، مصاحبه، تحقیق، معاینات پزشکی و . . . با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی دعوت به همکاری می‌نماید.
برخی از شرایط شرکت در آزمون:
– بومی بودن ( صرفا شهر محل تولد یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم ؛ به عنوان ملاک بومی بودن متقاضی مورد پذیرش بانک می باشد )
– حداکثر سن برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کارشناسی ۲۷ سال تمام  ( متولدین ۶۷/۰۷/۰۱ به بعد ) و حداکثر سن برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  ۲۹ سال تمام  ( متولدین ۶۵/۰۷/۰۱ به بعد )
– حداقل معدل کل برای متقاضیانی که مدرک تحصیلی از دانشگاه های دولتی اخذ نموده اند ۱۴ تمام و دانشگاهای آزاد و غیر انتفاعی ۱۵ تمام میباشد.

نحوه ثبت نام:

۱ -متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۷/۲۱ با مراجعه با سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ هزار ریال اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
۲- مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۸/۰۴  تعیین گردیده است ( به داوطلبان عزیز توصیه می گردد در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند)
جهت کسب آگاهی از رشته های مورد پذیرش و مواد آزمون: (کلیک کنید1)   (کلیک کنید2)
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی بانک صادرات اینجا کلیک کنید
جهت دانلود بسته ویژه نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات شامل جزوات اصول ارتباطات انسانی،هوش هیجانی،هوش، استعداد (GMAT) و.. اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.