طرح هر مدرسه یک خبرنگار بزودی در مدارس فارس اجرا می شود

سایت خور: به گزارش ایرنا، محسن کلاری دوشنبه در حاشیه آیین استانی هفته پیوند اولیا و مربیان در شیراز افزود: بیش از هفت هزار و ۴۰۰ مدرسه در فارس وجود دارد که در مرحله اول ۱۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم در نواحی چهارگانه شیراز تحت پوشش طرح هر مدرسه یک خبرنگار قرار می گیرند.
وی گفت: رسانه عامل انکار ناپذیر توسعه است که رسالت اصلی اش آزادنگری و آزاداندیشی است و از این رو، بهره گیری از این ظرفیت در فرایندهای آموزشی ضروری است.
رییس سازمان دانش آموزی فارس ادامه داد: طرح هر مدرسه یک خبرنگار با هدف اجرای رسالت خبرگزاری دانش آموزی ایران (پانا) و تربیت خبرنگار دانش آموز انجام می شود.
وی با اشاره به تفاهم نامه سازمان دانش آموزی فارس و دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشگاه با برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجو معلمان در این طرح مشارکت دارد و همکاران فرهنگی نیز می توانند از ظرفیت کلاس های خبرنگاری بهره ببرند.
کلاری اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان علاقه مند به شرکت در این دوره های آموزشی می توانند به مدیر مدرسه یا سازمان های دانش آموزی مستقر در نواحی آموزش و پرورش مراجعه کنند و بزودی لینک اینترنتی ثبت نام متقاضیان از طریق خبرگزاری پانا قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.