آخرین مطالب

پیام تسلیت معاونت مدیرکل و ریاست آموزش و پرورش لارستان در پی درگذشت دانش آموز دبستان محمد طالب خور

پیام تسلیت محمد فیاض پور معاونت محترم مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در پی درگذشت شادروان اسماعیل کوهگرد، دانش آموز کلاس اول دبستان محمد طالب خور که بخاطر سانحه رانندگی پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان در شرایط ویژه، روز سه شنبه 12 آبان ماه دار فانی را وداع گفت.

———————–

انا لله و انا الیه راجعون
با سلام و احترام؛ درگذشت جانسوز دانش آموز عزیز و فرزند دلبند آقای کوهگرد را به خانواده داغدار ایشان و دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان لارستان و شهر خور تسلیت عرض می کنم. و برای همه ی بازماندگان از حضرت احدیت صبر و اجر مسألت می نمایم.
محمد فیاض پور – مدیر آموزش و پرورش لارستان – 13 آبان ماه 1394

———————

کمیته دانش پژوهان: ما هم به سهم خود این ضایعه غم انگیز را به خانواده ی مرحوم و بازماندگان و دانش آموزان و کادر آموزشی دبستان محمد طالب تسلیت عرض می کنیم. و برای مصیبت دیدگان صبر و اجر الهی آرزومندیم. امیدواریم با تدبیر و اهمیت بخشی مسئولین شهر نسبت به ایمن شدن مسیرهای عبوری دانش آموزان، دیگر شاهد اینگونه اتفاقات جبران ناپذیر و دلخراشی نباشیم.

4 نظرات

  1. یک دانش اموز خوری

    خبر بسیار ناراحت کننده و دلخراشی بود. خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده.
    ان شاالله که مسئولین شهر برای یکبار هم که شده پس از این همه اتفاقاتی که سالیانه برای دانش اموزان خوری در این سالها افتاده، این بار جدی تمام مسیرهای عبوری بچه های مدرسه ای را بدهند دست کارشناسان تا بررسی کنند و خطرات آن را کم کنند

  2. ولی دانش آموز

    جاده های منتهی به مدارس خور واقعا خطرناک است. از یک طرف مسیر میدان امام شافعی که لحظه ای خلوت نیست و بچه ها از این ور خیابون میرند اون ور. از طرفی مسیر منتهی به جاده شهرک صنعتی که بزودی تجاری هم میشه و دقیقا تداخل داره با مسیر دانش آموزای کودکستان و دبستان احسان. و از طرفی مسیر دبستان های اسماعیل نژاد که جاده در حال کار است و هیچ فکری برای ایمن سازی موقت آن نشده. و موقع تعطیلی مدارس واقعا صحنه های نادیدنی ای داره جلو این دو مدرسه. و راه بندان میشه.
    مسیر عبوری خواجه نصیر و محمدطالب و کامیابی و حاج عبداله هم هرچه بخواهید موتورها و ماشین ها دارند با سرعت زیاد موقع عبور بچهه ها از آنجا تردد می کنند.
    بارها هم شاهد تصادفات مختلف در همه ی مسیرهای دانش آموزان خوری بودیم. ولی اینکه چرا بعد از این همه سال فکری اساسی به حالشان نمی شود جای سوال است.!!!
    لااقل اگه این فکر کردن مسئولین زمان بر هست، جلو مدارس چندتا سرعت گیر استاندارد بزنند. تا این همه با دلهره بچه ها مون را مدرسه نفرستیم.

  3. یک خوری

    خدا رحمتش کند. تسلیت عرض می کنم.

  4. بدون نام

    تسلیت عرض می کنم. خداوند به خانواده اش صبر و اجر دهد. انا لله و نا الیه راجعون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.