قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / آرشیو همه مطالب سایت / معرفی شوراهای دانش آموزی و ساختار و وظایف آن

معرفی شوراهای دانش آموزی و ساختار و وظایف آن

اهداف تشکیل شورا های دانش آموزی:
     الف) تشکل شورا به منظور تصدی گری، شامل اهداف:
۱ـ آماده سازی دانش آموزان برای جامعه پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی
۲ـ استفاده از توانمندی های مختلف دانش آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه های درسی
۳ـ ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت دانش آموزان
۴ـ تمرین کار گروهی و آمادگی دانش آموزان برای ایجاد سازمانهای کار آفرین
۵ ـ صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی موظف
۶ ـ ایجاد حس رقابت بین کلاس ها در امر مشارکت در کارهای مدرسه ( فاستبقوا الخیرات )
۷ ـ کاهش فاصله بین مسئولین و دانش آموزان و حذف فاصله کلاس و دفتر
     ب)  تشکل شورا در عرصه اندیشه ورزی شامل اهداف:
۱ـ شناسایی نقاط قوت و ضعف دبیرستان از دید دانش آموزان ( باز خوردگیری )
۲ـ مشارکت در شناخت نیاز های روز آمد دانش آموزان( ایده یابی و تصمیم سازی )
۳ـ رهیافت اجرائی جهت رفع نیازهای فوق ( تصمیم گیری )
۴ـ مشارکت در جمع آوری تجارب دیگران
۵ ـ تقویت بنیه اندیشه ورزی دانش آموزان
۶- هم سوسازی دانش آموزان با سیاست های مدیریت

تعاریف :
شورای تائید صلاحیت
شورایی متشکل از معاون فرهنگی دبیرستان ، مدیریت داخلی دبیرستان ومسئول پایه که وظیفه بررسی صلاحیت کاندیداهای مدیریت کلاس و معاونین وی را بر عهده دارند
شورای اجرایی 
کادراجرایی وبرگزارکننده انتخابات می باشد که متشکل از معاون فرهنگی دبیرستان ، مدیر داخلی دبیرستان ویک نماینده مستقل ازهرپایه که نقش ناظرین صندوق را دارند خواهند بود .
شورای داوری :
شورایی متشکل از مدیریت دبیرستان ، مدیریت داخلی ، معاون فرهنگی و مسئولین پایه ها که مسئولیت داوری در جشنواره شوراها را بر عهده دارند .
نماینده مستقل :
به  کسی گفته می شود که در فعالیت های انتخاباتی ذی نفع وجزو کاندیدای مدیریت که توسط دانش آموزان معرفی می گردد نباشد.
مدیـــر
وظیفه برنامه ریزی ، هدایت و رهبری مجموعه فعالیت های مصوب شده درمعاونت های کلاس را(به بهترین شکل)درطول سال برعهده دارد.لازم به ذکر است که مدیران کلاس هابه صورت ماهانه جلساتی رابامدیریت دبیرستان جهت گزارش دهی و پیگیری مطالبات دانش آموزان کلاس خواهند داشت.
معـاون فرهنـگی
مسئول کلیه امور فرهنگی کلاس خواهد بود و در جلسات ماهانه با مسئول فرهنگی دبیرستان  خط مشی و برنامه های کلی قابل اجرا در کلاس را بررسی خواهند نمود .
معـاون آمــوزش
مسئول کلیه امور مرتبط با آموزش کلاس می باشد . معاونین آموزش بایدحداقل ماهانه جلساتی رابامسئول پایه پیرامون مسائل آموزش پایه و تعیین خط مشی کلی داشته باشند.
معـاون اجــرایی و ورزش
مسئول کلیه امور مرتبط با امور انضباطی ، پشتیبانی و ورزشی کلاس می باشد و با نظر مستقیم مدیریت داخلی دبیرستان (معاون اجرایی) در شورای تائید صلاحیت انتخاب می شود که در امور انضباطی و برگزاری مسابقات داخلی وبین المدارس کمک مربی ورزش نیز خواهد بود
معـاون رسانه 
رابط و هماهنگ کننده استفاده دانش آموزان از سایت دبیرستان و همچنین مسئول اطلاع رسانی فعالیت های در حال اجرای شورای کلاس وهمچنین به روز کردن تابلوی فعالیت شوراها می باشد
قبل از هر چیز برخی از شرح وظایف مهم به شرح زیر می باشد :

شرح وظایف مسئول پایه :
مسئول پایه نقش محوری و کلیدی در راه اندازی ، ساماندهی ، هدایت و اجرای فعالیت شوراهای کلاسی تحت مسئولیت خود را دارد و می بایست دانش آموزان پایه را به فعالیت و مشارکت در شوراهای کلاسی ترغیب نمایند.
برای شوراهای کلاسی در پایه بر عهده دارد که به اختصار می توان به نکات ذیل اشاره نمود :
۱-     قرار دادن اساس نامه شوراها در اختیار دانش آموزان
۲-     تعریف و تفهیم حیطه اختیارات شوراهای دانش آموزی در سطح مدرسه برای دانش آموزان جدید الورود
۳-     ترغیب و تشویق دانش آموزان با خصوصیات خاص جهت مدیریت کلاس در انتخابات شوراها
۴-     اختصاص بخشی از زنگ مشاوره جهت پاسخگویی و شفاف سازی وظایف شوراها به دانش آموزان کلاس
۵-     برگزاری جلسات هفتگی با اعضاء شورای کلاسی جهت برنامه ریزی فعالیت های جاری و آتی شورای کلاس
۶-      پیگیری مصوبات جلسات در طول هفته از مدیران کلاس ها

شرح وظایف معاونت فرهنگی :
ارزیابی ،  جمع بندی ، مدیریت کلی و هماهنگی بین شورای سه پایه را درسطح مدرسه بر عهده دارد که این وظایف به اختصار به شرح ذیل می باشد :
۱-     تشکیل شورای تائید صلاحیت جهت بررسی صلاحیت کاندیداها، معاونین ونظارت بر نحوه تبلیغات در سطح مدرسه
۲-     تشکیل شورای اجرایی وبرگزار کننده انتخابات و نظارت برشمارش آرا
۳-     پیگیری برقراری ماهانه جلسات مدیران کلاسی با مدیریت دبیرستان
۴-     مشخص نمودن فرایند امتیاز دهی شوراهای کلاسی در طول سال تحصیلی
۵-     مشخص نمودن امتیازات کلاسی و شخصی به صورت ماهانه و نصب بر روی تابلوی شوراها
۶-      جمع بندی امتیازات سال ، برگزاری جشنواره شوراهای دانش آموزی وتقدیر از معاونین ، مدیران و کلاس برتر
۷-     درج نمرات دانش آموزان در کارنامه فرهنگی
وظایف و برنامه های پیشنهادی مدیر و معاونت های کلاسی
مدیر
۸-     هدف گذاری و برنامه ریزی کلی برای فعالیت سالانه شورای کلاس
۹-     ایجاد حس مشارکت و همکاری های گروهی میان دانش آموزان
۱۰-استفاده از پتانسیل تمامی دانش آموزان کلاس جهت راه اندازی فعالیت های کلاسی
۱۱-نظارت  و پیگیری امور از معاونت ها
۱۲-اجرای طرح های نوین و ابتکاری
۱۳-مراجعه به مسئول پایه جهت تایید قبل از انجام هزینه ها و درخواست فرم شماره ۳
معاونت فرهنگی

وظایف اصلی برنامه های پیشنهادی
مدیریت تخته کلاسی برگزاری جشن درمناسبت ها
برگزاری مسابقات فرهنگی،انتخابی منطقه اجرای تئاترو سرود درجلسات اولیا
پیگیری فعالیت های فرهنگی دبیرستان تهیه بسته فرهنگی در مناسبت ها
تهیه تقویم اجرایی فرهنگی انتشار نشریه تالیفی
تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت برگزاری نمایشگاه های آثار فرهنگی و هنری
به روز رسانی تابلوی کلاس با محتوای قرآنی ، احادیث و . . . برنامه بازدید از مراکز فرهنگی
همکاری در برگزاری مراسم صبحگاه پخش فیلم های سینمایی برای کلاس
برگزاری گردهمایی، مباحث فرهنگی در مناسبت ها
برگزاری مسابقه فرهنگی مدرسه ای یا کلاسی
تهیه ویژه نامه نوروزی
تهیه روزنامه دیواری مدرسه ای
تهیه CD  های ماهانه از اتفاقات ماه گذشته

معاونت اجرایی و ورزش

وظایف اصلی برنامه های پیشنهادی
حضور و غیاب روزانه هماهنگی اردوهای شهری و استانی
همکاری با معاونت فرهنگی جهت اجرای صبحگاه همکاری با معاونت فرهنگی جهت تزئینات ایام الله
نظارت بر حسن اجرا در نظافت کلاس همکاری با معاون فرهنگی جهت برگزاری جشن ها
پخش جزوات خرید وسایل مورد نیاز بنا به ضرورت
اخذ مالیات بصورت ماهانه نصب لوح نظافت کلاس به صورت ماهانه
نظارت بر نظم کلاس قبل از ورود معلم تقسیم وظایف کلاسی
ارائه گزارش فعالیت های شورای کلاسی

معاونت رسانه و  خبر

وظایف اصلی برنامه های پیشنهادی
مستندسازی فعالیت های کلاس به صورت فیلم ،عکس و .. راه اندازی بانک نرم افزار
اطلاع رسانی وخبررسانی فعالیت های کلاس در تابلوی فعالیت شورا راه اندازی وبلاگ کلاسی
به روز کردن تابلوی کلاس با مطالب مفید برگزاری مسابقات تحت وب
مشارکت در جمع آوری خبر برای نشریه مدرسه تهیه لیست سایت های مفید وبه روز نمودن آنها
کمک به معاون رسانه مدرسه راه اندازی نشریه وروزنامه دیواری
تهیه گزارش مصور از فعالیت های انجام شده و در حال اجرا به صورت ماهانه خواندن خبر ومقاله در صبحگاه
تهیه گزارش از کارهای و هزینه های انجام شده در کلاس انجام مصاحبه با مسئولین کلاس ، مدرسه و افراد مرتبط جهت درج در نشریه

معاونت آموزش

وظایف اصلی برنامه های پیشنهادی
انتخاب دستیار دبیر انتخاب نماینده المپیاد
کنترل طرح درس تهیه نمونه سوال آزمون دروس اصلی والمپیادی
تنظیم و نظر کارشناسی در رابطه با برنامه آزمون های پایان ترم تهیه جزوه دروس اصلی و المپیادی
تنظیم لوح تکلیف تهیه کتاب کمک آموزشی غیرالگو
ارائه امتیاز مشارکت کارنامه فرهنگی برگزاری آزمون آزمایشی
گزارش مشکلات تدریس به مسئول پایه چاپ نشریه علمی
ارائه برنامه آموزشی هنگام تاخیر و غیبت دبیر ثبت نام دانش آموزان در آزمون دانشگاه آزاد
تنظیم لوح تکالیف کارسنج تشکیل کتابخانه آموزشی کلاس
انتخاب نماینده المپیاد وتعیین وظایف دانش آموزان تهیه پوستر علمی برای کلاس
پیگیری فعالیت های آموزشی مدرسه تهیه مطالب علمی برای برد
تهیه بروشور علمی
کلاس تقویتی برای دانش آموزان ضعیف
تصحیح آزمون ها
گزارش رتبه های برتر علمی کلاس
تهیه جزوه ونمونه سوالات تالیفی
تهیه کتاب کمک آموزشی غیر الگو
چاپ نشریه علمی
ثبت نام دانش آموزان در آزمون های مراکز علمی
تشکیل کتابخانه کلاسی
برگزاری مجمع های علمی
تصحیح آزمون ها
تهیه بسته های آموزشی
تهیه فایل  و سی دی آ موزشی
تقدیر از دبیران
تقدیر از دانش آموزان
تشکیل گروه های حل مسئله و رفع اشکال احتمالی دانش آموزان
معرفی و تقدیر از نفرات برتر آموزشی و پیشرفت تحصیلی در ماه

فرآیند اجرایی  انتخابات شوراهای دانش آموزی دبیرستان انرژی اتمی
(کاندیداتوری ، تایید صلاحیت و رای گیری)
نحوه انتخاب مدیر کلاس
۱-     سال فعالیت شورا از مهر ماه آغاز و به جشنواره شوراها ختم می گردد .
۲-     درایام تابستان اهداف ونحوه فعالیت شوراهای کلاسی درطول سال تحصیلی برای دانش آموزان به اختصارتوضیح داده می شود.
۳-     درایام هفته اول مهرماه جهت ثبت نام از کاندیداهای مدیریت کلاس فراخوان زده خواهدشد. (فرم شماره ۱)
·         تبصره : مدیر کلاس که نقش رهبری کلاس را بر عهده دارد و طی انتخاباتی برای مدت یک سال برگزیده میشود .
۴-     هرکاندیدا  باید آمادگی خود جهت مدیریت کلاس اعلام نماید تا شورای تائید صلاحیت بتواند صلاحیت مدیر مربوطه راتائید نماید.
·         شورای تائید صلاحیت : شورایی است متشکل از معاون فرهنگی ، مدیر داخلی ومسئولین پایه  برای ارزیابی کاندیداهای مدیریت کلاس در جهت دستیابی کلاس به مدیران واجد صلاحیت
۵-     تبلیغات کاندیداها پس از تائید صلاحیت به مدت یک هفته درفضاهایی از مدرسه که از قبل تعبیه شده است انجام خواهد گرفت از دیگر تبلیغات می توان به استفاده از Lcdراهرو و صحبت ۱۰ دقیقه ای در کلاس مشاوره نام برد .
·         تبصره :تبلیغات دانش آموزی قبل از نصب باید به تائید معاون فرهنگی دبیرستان برسد.
۶-      اواسط مهرماه انتخابات شوراهای دانش آموزی جهت انتخاب مدیر کلاس بصورت عمومی ودر مراسم ویژه ای انجام خواهد شد.
·         تبصره : برگه های اخذ رای در ۶ رنگ مختلف (برای شش کلاس)  طراحی خواهد شد تا در روز رای گیری بین دانش آموزان توزیع شود ، در مراسم رای گیری دانش آموزان هرکلاس باید به کاندیدای کلاس خود رای دهند ، بدیهی است درغیراین صورت آراء ماخوذه جزو آرا باطله محسوب خواهد شد..
۷-     مسئولیت برگزاری و نظارت بر حسن اجرای رای گیری و شمارش آراء بر عهده شورای اجرایی می باشد .
شورای اجرایی 
کادراجرایی و برگزارکننده انتخابات می باشد که متشکل از معاون فرهنگی دبیرستان ، مدیر داخلی دبیرستان ویک نماینده مستقل ازهرپایه که نقش ناظرین صندوق را دارند خواهند بود .
۸-     در کلاس هایی که آراء ماخوذه به حد نصاب نسبی (۱ ۵۰)% نرسند انتخابات به دور دوم با حضور دو کاندیدای برتر کشیده خواهد شد  .
نحوه انتخاب معاونین کلاس
۱-      معاونت های کلاس شامل : معاون آموزشی ، معاون فرهنگی ، معاون اجرایی و ورزش ، معاون رسانه و خبر، می باشد .
۲-     مدیر کلاس با هماهنگی و مشورت مسئول پایه لیست نفرات پیشنهادی برای تصدی معاونت ها را مشخص می نماید و پس از تایید توسط واحدهای مربوطه در مدرسه (مدیر داخلی ، معاون فرهنگی ، معاون رسانه و . . . ) به رای گیری دانش آموزان کلاس خواهد گذاشت .
۳-     انتخاب معاونت های شورا به صورت کلاسی و توسط مشاور در داخل کلاس و با بیشترین آراء صورت خواهد گرفت .
۴-     پس از برگزاری انتخابات ومشخص شدن نفرات برگزیده به مدت یک هفته فرصت وجود دارد تادر جلسه ای باحضور مدیریت دبیرستان و اعضای شوراهای دانش آموزی اهداف و سیاست گذاری های کلی تشکیل شوراهای دانش آموزی توسط مدیریت محترم برای منتخبین مشخص شود.
·   تبصره : پس از جلسه فوق شوراها راسما فعالیت های اجرایی خود را در سطح کلاس و مدرسه باهدایت وبرنامه ریزی مسئولین پایه آغاز می نمایند.

استیضاح :
اعضای کلاس می توانند با درخواست از مسئول پایه طی نامه ای که ۳/۱ اعضای کلاس آن را امضاء کرده باشند از مدیر یا معاونان کلاس توضیح بخواهند . بدیهی است بعد از استیضاح جهت رای اعتماد، دوباره رای گیری صورت می گیرد و در صورت عدم کسب اکثریت نسبی(نصف ا نفر) مدیر باید معاون جدید معرفی نماید و کابینه را ترمیم کند. در صورت استیضاح و عزل مدیر کلاس، انتخابات میان دوره ای برگزار می گردد . مدیر جدید و شورای جدید(دولت کلاسی) تشکیل خواهد شد. بدیهی است سقوط شورای کلاسی(دولت کلاسی) به نفع کلاس نخواهد بود و باعث تأخیر در اجرای طرح و برنامه خواهد شد و همچنین عرصه ی رقابت برای کلاس فوق در جشنواره ی شوراها بسیار دشوار خواهد بود.

نحوه امتیاز دهی به فعالیت اعضای کلاس و  شوراهای کلاسی
طبق آخرین تصمیمات کمیسیون فرهنگی دبیرستان مصوب گردید به جهت ترغیب و علاقه مند سازی دانش آموزان کلاس به فعالیت های کلاسی و مشارکت در تمامی امور به همه اعضای کلاس در انتهای هفته به ازای میزان زمان صرف شده برای فعالیت های کلاسی امتیاز تعلق گیرد .
اعضای کلاس طبق فرم شماره ۲ و طی خود اظهاری هفتگی اعلام می دارند که در طول هفته چه میزان ساعتی را صرف چه فعالیتی از کلاس نموده اند سپس فعالیت ها به تایید مسئولین مربوطه دانش آموزی و واحدهای مربوطه مدرسه (فرهنگی ، پژوهش ، رسانه ، آموزش و . . . ) میرسند و نهایتاً ضرب میزان کار مفید  ( به ساعت‌ ) در عدد ۳  امتیاز  دانش آموز و به تبع آن کلاس را تشکیل می دهد .
جمع امتیازات هر دانش آموز در کارنامه فرهنگی وی ثبت می شود و مجموع امتیازات دانش آموزان کلاس امتیاز شورای کلاس را تشکیل می دهد .

بودجه شوراها 
با توافق اعضای شورای کلاس ، هر هفته دانش آموزان کلاس مبالغی بعنوان مالیات در اختیار شورای کلاس قرار می دهند و معادل آن از حساب دبیرستان مساعده دریافت می نماید. مدیر کلاس نیمی از هزینه های انجام شده در کلاس را با تائید مشاور پایه از محل بودجه در نظر گرفته شده برای کلاس از حساب دبیرستان دریافت می نماید. سقف مبلغ در نظر گرفته شده برای هر کلاس توسط مدیریت دبیرستان  مشخص می گردد.  لازم به ذکر است هر کلاس در ابتدای سال مبلغی بعنوان تنخواه اولیه از امور مالی دریافت می نماید که در انتهای سال می بایست با دبیرستان تسویه نماید . (فرم شماره ۳)

تابلو ی معاونت رسانه 
این تابلو در واقع نشان دهنده ی فعالیت های امتیاز آور اصلی هر کلاس در طول ماه و فعالیت های در حال اجرای هر معاونت می باشد و برای مشارکت هر چه بیشتر و بهتر شوراهای کلاسی در پایه های مختلف طراحی گردیده است.
این تابلو به قسمت های مساوی تقسیم شده و در اختیار شوراهای کلاسی قرار می گیرد تا با نمایش فعالیت های ابتکاری و امتیاز آور خود در قالب فرم زیر و الصاق عکس و نمونه کار جهت کسب امتیازات بیشتر تلاش نمایند.
یکی از فعالیت های عمده و اصلی معاون خبری کلاس به روز رسانی و طراحی زیبای این تابلو می باشد
لازم به ذکر است امتیاز ماهانه به روز رسانی تابلوی فعالیت شوراها ۲۰ می باشد که توسط مسئول امتیاز دهی داده می شود .

تابلوی شوراهای دانش آموزی
به منظور نمودار شدن فعالیت های دانش آموزان در قالب شوراهای کلاسی و در سطح دبیرستان جهت ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم در امور آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی تابلویی تحت عنوان تابلوی فعالیت شوراها  در معرض دید عموم دانش آموزان نصب خواهد شد. شورای هر کلاس دارای یک بخش اختصاصی از تابلوی مزبور خواهند بود و امتیازات نهایی ماهانه خود را بر روی آن مشاهده خواهند نمود

جشنواره شوراهای دانش آموزی
دراین جشنواره که همه ساله در پایان سال تحصیلی و ترجیحاً بعد از گزینش سال اوّل (مرداد ماه) برگزار می شود به نفرات برتر علمی , فرهنگی , هنری و ورزشی دبیرستان در مسابقات داخلی , منطقه و استان جوایز و تندیس هایی  اهداء می گردد.
ذکر نکاتی در رابطه با این برنامه ضروری به نظر می رسد :
۱- جشنواره شوراهای دانش آموزی هر سال در انتهای سال درسی ودر ایام تابستان برگزار خواهد شد ومسئولیت برگزاری آن بر عهده معاونت فرهنگی دبیرستان می باشد.
۲- جشنواره شوراهای دانش آموزی شامل دو بخش مجزا می باشد :
·         دفاعیه ۲۰۰ امتیاز
·         میز نمایشگاه ۵۰ امتیاز

که جمعا ۲۵۰ امتیاز را شامل خواهد شد و به کلاس برتر دراین بخش هدیه نقدی معادل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعلق خواهدگرفت .
۳- زمان دفاعیه برای هرکلاس بین ۵تا۸ دقیقه می باشد وباتوجه به پاورپوینت ها ومطالب آماده شده که تحویل معاونت فرهنگی ( جهت پخش درروز جشنواره ) خواهدشد این زمان به کلاس مربوطه اختصاص پیداخواهد کرد ، البته زمانبندی هر کلاس  تابعی از محتوا و تحویل به موقع مطالب خواهد بود .
۴- حداقل یک روز قبل از جشنواره باید مطالب و محتوای آماده شده هرکلاس جهت پخش درجشنواره تحویل معاونت فرهنگی گردد در غیر این صورت زمان به صورت پیش فرض برای کلاس مربوطه ۵ دقیقه درنظر گرفته خواهد شد و۳۰ امتیاز نیز ازامتیاز جشنواره کلاس کسر خواهدشد.
نحوه انتخاب برترین ها
کلاس برتر
در جشنواره شوراهای دانش آموزی از تمامی کلاس ها در ازای امتیازی که کسب کرده اند تقدیر می شود .
به ازای هر امتیاز مبلغ ۱۰۰۰ ریال هدیه نقدی به مدیر شورای کلاس اهدا می شود و مدیر می تواند با توجه به امتیازات اعضای کلاس هدیه نقدی را بین دانش آموزان توزیع نماید .
لازم به ذکر است کلاس برتر هدیه ای معادل ۲برابر امتیازات کسب شده را دریافت می نماید .
معاون برتر
از معاونت هایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند به عنوان معاون برتر تقدیر خواهد شد
مدیر برتر
مدیر برتر از جمع ۷۰ درصد امتیازات کلاس و ۳۰ درصد امتیازات دفاعیه جشنواره انتخاب خواهد شد.
دفاعیه برتر
جشنواره شوراهای دانش آموزی شامل دو بخش مجزا می باشد :
۱٫ دفاعیه ۲۰۰ امتیاز
۲٫ میز نمایشگاه ۵۰ امتیاز
دفاعیه: مدیر یا یکی از معاونت های وی می توانند جهت ارائه گزارش عملکرد سالانه با درست کردن کلیپ ، نماآهنگ و . . . نظر داوران را جهت کسب امتیاز کامل جلب نمایند .
میز نمایشگاه: برای هر کلاس یک میز در ابتدای سالن ورودی جهت برپایی نمایشگاه دستاوردهای سال تعلق خواهد گرفت .

لازم به ذکر است از دفاعیه برتر نیز به صورت مجزا و با هدیه نقدی تقدیر خواهد شد .
·         تبصره : داوران جشنواره شامل شورایی متشکل از مدیریت دبیرستان ، مدیریت داخلی ، معاون فرهنگی و مسئولین پایه ها می باشند که بر اساس فرم زیر امتیازدهی دفاعیه جشنواره شورا را انجام می دهند .

 

منبع: سایت دبیرستان انرژی اتمی ایران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.