آخرین مطالب

اطلاعیه عمومی 91 – ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) تا حداکثر ساعت 12 شب دوشنبه 24 اسفند تمدید شد.

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) تا حداکثر ساعت 12 شب دوشنبه 24 اسفند تمدید شد.
– زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم: پنجشنبه 23اردیبهشت 1395
و ورودی پایه دهم: جمعه 24 اردیبهشت 1395
– درصورت درخواست دانش آموزان گرامی کمیته دانش پژوهان طبق روال 6 دوره اخیر، کلاس های تقویتی ویژه ی این آزمون را برگزار خواهد کرد.
– توضیحا اینکه مثل همیشه دانش آموزان بی بضاعت برای پرداخت شهریه کلاس و بعدا جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان از حمایت مالی کمیته دانش پژوهان برخوردار خواهند شد. (این حمایت های هم در قالب وام قرض الحسنه بلند مدت و هم در قالب کمک بلاعوض در حد توان مالی کمیته دانش پژوهان خواهد بود)
سایر اطلاعات تکمیلی:
شروع ثبت نام آزمون از 1394/12/8 تا ساعت 12 شب روز دو‌شنبه 1394/12/24
– کلیه مراحل شرکت در آزمون از طریق سایت رسمی شرکت در آزمون و بصورت اینترنتی می باشد. درصورتی که شخصاً موفق به ثبت نام نشده اید با مراجعه به کافی نت ها و یا مراکز کامپیوتری این فرصت را از دست ندهید. (یک قطعه عکس 3*4 جهت اسکن کردن و آپلود در سامانه ثبت نامی ضروری است)
آدرس سایت رسمی شرکت در آزمون (بر روی لینک کلیک کنید):   http://azmoon.srttu.edu/
شرایط ثبت نام دانش آموزان ششم به هفتم:
کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی گذشته
شرایط ثبت نام دانش آموزان نهم به دهم:
داشتن حداقل معدل کل سالانه ی 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی گذشته
جزئیات بیشتر آزمون را با دانلود دفترچه این ازمون را از این لینک بخوانید (کلیک کنید):  http://azmoon.srttu.edu/Downloads/Booklet.pdf
کارت ورود به جلسه از 10 روز قبل از آزمون از طریق سایت زیر در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت
http://www.sanaad.medu.ir/