آخرین مطالب

مراسم اختتامیه ترم تابستانه دارالتحفیظ قرآن کریم شهر خور برگزار شد+گزارش تصویری

گزارشی از مراسم اختتامیه ترم تابستانه دارالتحفیظ قرآن کریم انجمن خیریه صابرین شهر خور را که توسط خانم سعیده صالحی منشی شورای قرآن آموزی ارسال شده است را در ادامه بخوانید:
مراسم اختتامیه ترم تابستانه دارالتحفیظ قرآن کریم شهر خور، در ۱۱ شهریور ماه 95 برگزار شد. در ابتدای مراسم آغاز سخن با *سعیده صالحی*، قرآن آموز دارالتحفیظ (حافظ ۱۵ جز) بود. مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط *محمدرضا کریمی (حافظ ۲ جزء)* رسما شروع شد. برنامه های اجرایی توسط قرآن آموزان بدین ترتیب بود:
➖اجرای دسته جمعی *قرائت سوره ناس* نتیجه ی تدریس کتاب *قرآن برای بچه ها* و ترجمه با زبان کودکانه توسط *یاسین ناطق*
➖نتیجه تدریس *مفاهیم قرآن کریم* با موضوع درس *لغت عربی* (حیوانات)  اجرای برادران: *سلمان و سلیمان غفوری و حمزه امیری*
➖قرائت متن با موضوع *قرآن* توسط قرآن آموز *مرجان یاقوتی(حافظ ۳ جزء)*
➖اجرای نمایش با موضوع *قانون* مربوط به درس *اصول شهروندی*
➖ و در آخر ارائه گزارش عملکرد ترم تابستانه توسط مشاور دارالتحفیظ *سمیه جوکار*
پس از اجرای برنامه، توزیع کارنامه تابستانه قرآن آموزان صورت گرفت. و همه ی مدعوین با حضور در شعبه ۲ دارالتحفیظ (خانه خیریه فتحعلی آل خواجه) از نمایشگاه غذا که توسط *شورای قرآن آموزی* تدارک دیده شده بود،دیدن کردند.
گزارشی از نمایشگاه غذایی دار التحفیظ قرآن کریم شعبه ۱ که توسط شورای قرآن آموزی دخترانه انجام گردید:
شورای قرآن آموزی همزمان با مراسم اختتامیه تصمیم گرفت نمایشگاه غذایی نیز ارائه دهد تا همچنان کار همکاری شان در اختتامیه نیز مشهود باشد. شورای قرآن آموزی با ارائه پیشنهاد و تایید شدن آن توسط مدیریت دارالتحفیظ در جلساتی مکرر با معاونت شعبه ی یک *خانم مسرور* برنامه های جانبی که قرار بود انجام گیرد را معرفی کردند  از قبیل : ۱_*فروش بازی فکری* ۲_*آموزش کاردستی*
همزمان با توجه به جزئیات برنامه قرآن آموزان در تکاپو بودند و هر روز ماده غذایی را پیشنهاد و با مشورت با خانواده شان هرکدام مسئولیت پخت یک غذا یا شیرینی را برعهده میگرفتند. ناگفته نماند که با ارسال اطلاعیه در گروه مادران علاوه براولیا شورا  خانواده قرآن آموزان نیز نهایت همکاری را با ما کردند سر انجام پس از تلاش مکرر شورا و کادر آموزشی ۱۱ /شهریور ماه /۹۵ پس از مراسم اختتامیه مدعوین را به شعبه ۲ (خانه فتحعلی) دعوت کرده تا از نمایشگاه دیدن کنند قابل توجه است که شورا با خلاقیت خود تصمیم گرفت با استفاده از فضای نزدیک شدن با ماه پر خیر و حسنات ذی الحجه با توزیع بروشور و چسپاندن کاغذ های رنگی بر روی ظرف ها بخشی از احکام، ارکان و حسنات این ماه را بین حضار تقسیم کند و این عمل را نوعی استقبال از این ماه بر شمردند شورای قرآن آموزی از تمامی مادران عزیزی که منت نهاده و به نمایشگاه تشریف آوردند و کادر محترم و دبیران که هرکدام به نوبه خود باعث پیشرفت ما شدند نهایت سپاس و تشکر را دارد.
در ادامه گزارش تصویری از این مراسم را از نگاه دوربین خانم مریم طالبی ببینید:
 
daroltahfiz-ekhtetamieh (1) daroltahfiz-ekhtetamieh (2) daroltahfiz-ekhtetamieh (3) daroltahfiz-ekhtetamieh (4) daroltahfiz-ekhtetamieh (5) daroltahfiz-ekhtetamieh (6) daroltahfiz-ekhtetamieh (7) daroltahfiz-ekhtetamieh (8) daroltahfiz-ekhtetamieh (9) daroltahfiz-ekhtetamieh (10) daroltahfiz-ekhtetamieh (11) daroltahfiz-ekhtetamieh (12) daroltahfiz-ekhtetamieh (14) daroltahfiz-ekhtetamieh (15)daroltahfiz-ekhtetamieh (17)
daroltahfiz-ekhtetamieh (18) daroltahfiz-ekhtetamieh (19) daroltahfiz-ekhtetamieh (21) daroltahfiz-ekhtetamieh (22) daroltahfiz-ekhtetamieh (23) daroltahfiz-ekhtetamieh (24) daroltahfiz-ekhtetamieh (26) daroltahfiz-ekhtetamieh (27) daroltahfiz-ekhtetamieh (30)
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.