آخرین مطالب

ارتباط با کمیته دانش پژوهان

شما مي توانيد از طرق زير با ما در ارتباط باشيد:

– برای عضویت بعنوان عضو اجرایی کمیته یا خبرنگار کمیته به دفتر کمیته مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

– براي عضويت در بخش «اعضاي حمايتي کميته دانش پژوهان» و پرداخت مبالغ مشارکت ماهيانه به حساب کميته دانش پژوهان، با پرکردن فرم عضويت مي توانيد همراه با ساير اعضا در مسير خدمت به تحصيل و آموزش در خور ما را ياري رسانيد.

== توضيح: براي عضويت مي توانيد فرم مورد نظر را که شامل ميزان مشارکت ماهيانه به مبالغ: 5هزار توماني/ 10 هزار توماني/ 15 هزار توماني و يا 20 هزار توماني و سایر مبالغ دلخواه شما است را از دفتر کمیته دانش پژوهان یا انجمن خيريه صابرين و يا يکي از اعضاي کميته دانش پژوهان دريافت کنيد و با انتخاب يکي از روش هاي پرداخت (مراجعه مستقيم به بانک/ پرداخت الکترونيکي از طريق سيستم هوشمند بانکداري الکترونيکي/ و يا ارسال پيک از طرف ما در مکان مورد نظر شما) حق مشارکت ماهيانه خود را پرداخت نماييد. و در اين کار نيک سهيم باشيد.

– ما از طريق پيامک 25ام تا 30ام هر ماه جهت يادآوري با شما در ارتباط خواهيم بود. که با همکاری دوستان حداکثر تا پنجم ماه جدید مبالغ جمع آوری گردد.

– پيشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در مورد فعاليت هاي کميته دانش پژوهان با ما درميان بگذاريد و ما را از راهنمايي های سازنده تان بهره مند سازيد. و همچنين خبرهاي تحصيلي و آموزشي را از وبلاگ (سایت) ما پيگيري نماييد. و يا حضوری با مراجعه به دفتر کمیته دانش پژوهان، درخواست خود را بيان فرماييد.

شماره موبايل و واتساپ کميته دانش پژوهان:  09390781238

شماره تلفن دفتر انجمن خيريه صابرين:  52333556-071  آدرس: خور – میدان امام شافعی

شماره تلفن دفتر کمیته دانش پژوهان:    52333559-071  آدرس: خور – جنب کتابخانه عمومی ادیبان

Email: daneshpajuh.khour@gmail.com

Weblog: daneshpajuh-khour.blogfa.com

website: www.dpkhour.ir

–  تمام سعي ما اين است که با اعضاي خود همواره در ارتباط باشيم، به همين بهانه در طول ماه از طريق پيامک هاي اطلاع رساني و آموزشي، و همچنين بصورت گاه به گاه با ارسال نامه، گزارش عملکرد و بروشورهاي آموزشي به «اعضاي حمايتي کميته دانش پژوهان»، گزارش کاري از فعاليت هاي انجام گرفته در اختيار آنها قرار داده مي شود.

  شماره حساب کميته دانش پژوهان نزد بانک ملي شعبه خور: 0106287959007   (حساب سيبا)

روش پرداخت کمک مالی به کمیته از طریق  تلفن همراه:

komakهمواره منتظر همياري و هم انديشي دوستداران علم هستيم.

لینک دانلود بروشور معرفی کمیته دانش پژوهان. منتشر شده در شهریور ۱۳۸۹

– توضیح: این متن از وبلاگ سابق کمیته دانش پژوهان، به همان تاریخ منتشر شده در وبلاگ، با اندکی تغییر به سایت رسمی کمیته منتقل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.