آخرین مطالب

اطلاعیه عمومی شماره 112 – ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد+ اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد…
شروع ثبت نام: 14 اسفندماه 1395 تا 19 فرودین ماه 1396 (مهلت ثبت نام در این آزمون تا 25 فروردین ماه 1396 تمدید شد)
❗ ​اطلاعیه تمدید​  مجدد❗
​مجددا مهلت نام نویسی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی فارس تمدید شد​
به اطلاع می رساند با توجه به درخواست تعداد زیادی از دانش آموزان استان فارس مبنی بر تمدید زمان ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره های اول ودوم متوسطه استان برای سال تحصیلی ۹۷_۱۳۹۶ سامانه ثبت نام این مدارس
روزهای دوشنبه وسه شنبه​
​یکم و دوم خرداد 96​
فقط به مدت دو روز برای دانش آموزان متقاضی که قبلا نتوانسته اند ثبت نام کنند باز شده و قابل استفاده است.
 
ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دوره های اول ودوم متوسطه نظری وفنی وحرفه ای سراسر استان فارس از هفته سوم اسفند ماه آغاز شده است
ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی فارس به صورت اینترنتی و از طریق سامانه http://sanjesh.farsedu.ir و تنها توسط اولیاء یا خود دانش آموز انجام می شود.
آزمون مدارس نمونه دولتی دراستان فارس هماهنگ با سایر استان ها و در روز جمعه 9 تیر ماه سال 96 برگزار میگردد.
برای ثبت نام در این آزمون ، هر دانش آموز تنها می تواند یک مدرسه نمونه دولتی را انتخاب نماید و دانش آموزان متقاضی برای پایه دهم نیز صرفا حق انتخاب یک رشته را دارد.
ملاک ثبت نام برای پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت اول (پایه ششم) در سال تحصیلی 96-1395 و شرط شرکت در آزمون ورودی این مدارس نیز به دست آوردن ملاک های یاد شده در نوبت دوم می باشد.
ملاک ثبت نام در دبیرستان های دوره دوم (پایه دهم) کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی 96-1395 (پایه نهم )می باشد و این دانش آموزان برای شرکت در آزمون ورودی نیز باید موفق به کسب معدل کل حد اقل 17 در سال تحصیلی یاد شده شوند.
تمام سوالات آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی از کتاب های پایه ششم سال 96-1395 و پایه دهم از کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 96-1395 طراحی می شود. دانش آموزان مشغول به تحصیل خارج از استان و خارج از کشور متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان فارس، می توانند در آزمون استان ثبت نام نموده و شرکت نمایند
دانش آموزانی که در پایه هفتم و دهم پذیرفته می شوند حق نقل و انتقال و جابجایی به مدارس دیگر را ندارند.
ملاک گزینش دانش آموزان در آزمون ورودی پایه هفتم صرفا بر اساس نمره آزمون است و در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم نیز این اقدام بر اساس 50درصد نمره آزمون و50درصد معدل کل پایه نهم انجام خواهد شد.
ثبت نام اتباع غیر ایرانی در این آزمون، تابع بخشنامه مرکز امور بین الملل ومدارس خارج کشور می باشد
دانش آموزان عشایری نیز به دلیل کوچ رو بودن، در هر منطقه ای در سطح استان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند.
در صورت شرکت دانش آموزان همجنس دوقلو یا بیش تر در آزمون ورودی دبیرستان های دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان ها ی نمونه دولتی و پذیرش یکی از آن ها، قل های دیگر به شرط کسب حداقل 80درصد نمره تراز شده آزمون آخرین فرد پذیرفته شده مدرسه مورد تقاضای خود، می توانند مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده ثبت نام کنند. این آزمون نمره منفی دارد و زمان اعلام نتیجه این آزمون حداقل دو هفته پس از برگزاری آزمون می باشد.
منبع: کانال تلگرام اخبار جامعه فرهنگیان لارستان: https://telegram.me/jfarhanglarestan
 
 
به کانال تلگرام کمیته دانش پژوهان بپیوندید و از آخرین اخبار آموزشی و فرهنگی خور اطلاع کسب کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.