همزمان با هفته مشاغل آثار دانش آموزان هنرمند هنرستان دخترانه مشفق (حاج عبداله حسین) خور در نمایشگاه “هنر در خانه” به نمایش گذاشته شد+گزارش تصویری

روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه، هنرستان دخترانه مشفق (حاج عبداله حسین) خور، میزبان آثار هنری و دستی دانش آموزان هنرمند آموزشگاه بود.
در این نمایشگاه فعالیت های و آموخته های سال تحصیلی جاری دانش آموزان رشته مدیریت خانواده و کامپیوتر به نمایش گذاشته شد. که بخش هایی از نمایشگاه شامل: سفره آرایی، انواع غذاهای محلی، آشنایی با برخی از گیاهان دارویی، کاشت گل و گیاه، عروسک بافی و… توسط دانش آموزان رشته مدیریت خانواده، و همچنین آثاری از ساخت محتوای الکترونیکی توسط دانش آموزان رشته کامپیوتر بود.
در افتتاح این نمایشگاه نمایندگانی از اداره آموزش و پرورش لارستان و کمیته دانش پژوهان انجمن خیریه صابرین حضور داشتند.
با تشکر از خانم نعمت پور مدیریت محترم آموزشگاه و کادر آموزشی بخاطر تلاش های دلسوزانه در تجهیز آموزشگاه و اجرای فعالیت های مختلف در مدرسه.
در ادامه بخشی از نمایشگاه را به روایت تصویر ببینید…
 

 
به کانال تلگرام کمیته دانش پژوهان بپیوندید و از آخرین اخبار آموزشی و فرهنگی خور اطلاع کسب کنید…

2 نظرات

  1. ناشناس

    دانش پژوهان نهاد موفقیست که رفته رفته در ذهن دانش اموزان و خانواده های خوری حک می شود .از نهاد فرهنگی شهر تقاضا دارم حضکر مثمر ثمر خود را در برنامه های جوان و نوجوان شهر ادامه دهد زیرا اگر این نهاد و برنامه هایش به حاشیه برود فرهنگ ما رکود خواهد کرد ..بانوات و دختران شهرما سرچشمه استعداد و توانایی ان با برابری حضور از نهاد شما شروع کردا و خواهان هستیم دید مردم نسبت به حضور دختران در برنامه های اجتماعب متحکل گردد .

    • کمیته دانش پژوهان خور

      سلام. با تشکر از لطف شما. ما تاجایی که در توانمان هست از کلیه برنامه های فرهنگی شهر و برنامه های مربوط به خواهران حمایت می کنیم. از شما همشهریان گرامی نیز تقاضامندیم که در این راه هم از لحاظ فکری، اجرایی، تدارکاتی و مالی حمایت خود را از کمیته دریغ نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.