سومین مراسم تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در مدارس خور برگزار شد

پنجشنبه 24 بهمن ماه 1392، “سومین” مراسم تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در مدارس خور برگزار شد. این مراسم در سالن دانشگاه پیام نور واحد لارستان با حضور بیش از 250 نفر به انجام رسید. در این مراسم از دانش آموزانی که در سال تحصیلی گذشته (92_91) موفقیت کسب کرده بودند، طبق وعده قبلی با اهدای هدایای نفیسی تقدیر شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز محمد جوکار آغاز شد و بخش های مختلف مراسم توسط مجری برنامه دانش آموز فائزه قطبا برای حضار اعلام شد. در ادامه متنی توسط دانش آموز سعیده صالحی قرائت شد و سپس شهرام صالحی مسئول کمیته دانش پژوهان خور گزارشی از عملکرد کمیته ارائه دادند تا نوبت به جناب آقای بیژنی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان رسید و ایشان نیز از فعالیت های هرساله کمیته دانش پژوهان در راستای حمایت از مسائل آموزشی و همچنین خیرین محترم که همچون همیشه با حمایت و کمک خود، مدارس شهر خور را در پیشبرد برنامه های آموزشی و تربیتی شان یاری می رسانند تشکر کردند و سخنانی نیز در ارتباط با اهمیت علم و دانش و ترویج فرهنگ کوشش و تلاش ایراد فرمودند. در ادامه مراسم از خیرین محترم (خانواده مرحوم حاج اسماعیل اسماعیل نژاد، علیرضا احمدی، عباس دانشوران، محمد ولی جمالیان، محمود جمالیان، عبدالعزیز شمسایی و ابراهیم بازیار) به پاس همکاری مالی در هوشمندسازی مدارس خور توسط ریاست محترم آموزش و پرورش لارستان و همچنین آقای لادنی معاونت محترم پرورشی و امام جمعه محترم شهر خور و اعضای شورای اسلامی و بازتشستگان فرهنگی و عزیزان دیگر با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد. در ادامه برنامه نوبت به تقدیر از دانش آموزان برتر رسید. دانش آموزانی که از آنها تقدیر به عمل آمد، راه یافتگان به مدارس خاص (نمونه، تیزهوشان و شاهد)، نفرات برتر اول تا سوم هر پایه، مقام اول شهرستان و استانی و دانش آموزانی که طبق ضوابط همایش، در طول سال تحصیلی به پیشرفت تحصیلی قابل توجهی رسیده بودند و مدارک خود را در مهلت مقرر به دفتر کمیته تحویل داده بودند، به ترتیب در بخش های مختلف مراسم هدایای خود را دریافت کردند. علاوه بر دانش آموزان و خیرین محترم، از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه که از سوی مدیران مدارس معرفی شده بودند و اعضای فعال کتابخانه تخصصی کمیته دانش پژوهان نیز تقدیر به عمل آمد.

بخش ویژه مراسم به تقدیر از دو دانشجوی برتر شهرمان اختصاص داشت که هر دو به دانشگاه های دولتی(روزانه) راه یافته بودند. آقای ابراهیم طالبی به خاطر ورود به جامعه مقدس معلمی و قبولی در دانشگاه فرهنگیان و آقای جاسم عزیزپور که با کسب رتبه زیر 2000 کنکور سراسری و قبولی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هر کدام طبق وعده قبلی هدیه ویژه لپ تاپ از کمیته دریافت کردند. در بخشی از مراسم نیز از نویسنده محترم شهرمان خانم نادیه شفیعی نویسنده کتاب “دست های آسمانی” تقدیر به عمل آمد. حضور امام جمعه محترم خور، ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان آقای بیژنی، معاونت محترم پرورشی آقای لادنی، اعضای محترم شورای اسلامی، بازنشستگان فرهنگی و مدیران محترم مدارس؛ دبستان دخترانه کامیابی(خانم غفوری نیا)، هنرستان پسرانه حاج عبدالله (آقای فولادی)، دبیرستان دخترانه حاج عبدالله(خانم فربودی و خانم پرندوار) نیز از نکات قابل ذکر این مراسم بود.

گرچه جای سایر مدیران مدارس خور در این مراسم خالی بود…

لینک های مرتبط:

– دومین مراسم تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در مدارس خور برگزار شد

– نخستین گردهمایی تقدیر از دانش آموزان موفق خوری و محصل در خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.